Kontaktujte nás: +420 602 654 683

Reklamační podmínky

STIŽNOSTI

Na veškeré zboží dodané Prodávajícím se vztahuje jednoletá záruka výrobce, pokud nebylo prodáno jako poškozené nebo vystavené zboží. V ochranné lhůtě jsme povinni zboží vyměnit za řádně fungující, které odpovídá smlouvě, dodat chybějící prvky nebo poskytnout kupujícímu bezplatné opravy.

Pokud zjistíte vady zboží, můžete podat reklamaci vyplněním formuláře níže. Reklamace posuzujeme do 14 dnů od podání příslušné reklamace v souladu s platnými předpisy


Záruka se nevztahuje na:

1. Jakékoliv poškození způsobené opotřebením, stárnutím, nedodržením návodu k obsluze a instalaci a nesprávným použitím výrobku, jakož i drobná poškození*.

(*Drobná poškození jsou vady, které nejsou viditelné pouhým okem a při rozptýleném osvětlení ze vzdálenosti 3 metrů kolmo k místu poškození. V případě drobného poškození jsou nároky vůči Prodávajícímu neopodstatněné.)

2. Jakékoliv poškození hlášené po uplynutí záruční doby. V takové situaci může Prodávající (pokud je to možné) nabídnout náhradní díly za sníženou cenu.

3. Zboží, které bylo pozměněno nebo pozměněno.

4. Poškození skleněných prvků (praskliny, rozbití) - nehlásí se při převzetí nábytku od dodavatele.

5. Škody způsobené použitím chemikálií.


V otázkách záruky je rozhodnutí o tom, zda bude poškozená nebo vadná část bezplatně vyměněna nebo zda bude poskytnuta částečná náhrada / sleva z ceny, na prodávajícím. Prodávající neručí za škody způsobené chybami/jednáním třetích osob, jakož i za neoprávněné odmítnutí převzetí zboží. V takové situaci nese náklady spojené s vrácením a opětovným doručením zboží Kupující.

Nevíte si rady? Napište nebo zavolejte nám. Rádi Vám pomůžeme. Nevíte si rady? Napište nebo zavolejte nám. Rádi Vám pomůžeme.

Nevíte si rady?
Napište nebo zavolejte nám.
Rádi Vám pomůžeme.

Napište nám:obchod@furnipol.cz

Volejte na:+420 602 654 683